Hejhejj.

Igår så var jag ute och gick med stavar :D Det var jättekul, hehe. Inte för att jag behöver det men jag gick med farmor. Vi gick ungefär bara 2 kilometer, men det är ju bra ändå. Också var vi på Coop, och jag ville köpa
Ben & Jerry's - Baked Alaska , men det ville inte Samuel. Kan man aldrig testa nåt nytt eller?? Men det fick bli en såndär halvliters gräddglass hasselnöts-smak typ xD med någon god creme i. Så lite nice blev det ju iallafall. Hmm, undrar hur mycket Baked Alaska kostar? Om ni vet så komentera! Men alltså nästa gång får jag faktiskt köpa den. UTAN Samuel då. Ja, och "jag är såå ledsen att jag inte kunnat blogga", men asså kan man inte så kan man ju inte ibland. Och några dagar har jag inte alls varit sugen på att blogga så då gick det ju faktiskt inte heller. Men nu sitter jag ju iallafall 07:23 på morgonen hemma hos mamma på hennes dator och bloggar! :D

have some fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0